Neslihanmetin Kızlar bugun doktra gttım 34+3 üm cocuk basasagıda kılosu 2580 . Haftayı gormemız ıcın bu 2 haftada ıyı dınlenmen ani hareketler bıle yapmaman lazım dedı.36 . Haftayı atlar belkı 40. Haftada dogurcaksın ama yeterkı erkn dogmasn dge bız 36. Haftayı gorelım dedı.smdı uykuya dldıgımda resmn pskolojık trıbe grıyorum dogum basladı mı baslıgcak mı dye.basına gelen hatta 40. Hftaları gören oldu mu hiç.birde erkek cogu geç gelir derler🤦 sizlere sorup dertlesmen istedim şimdiden teşekkür ederim
snm_ Neslihanmetin bende aynı durumdayım. Şimdi 34+2 yim. Sizin rahim ağzı boyu kaç ölçülmüştü? Doktorum ölçtü 28 mm dedi sınır sanırım 23 mm. Nst de iki gündür sancı çıkıyor 40larda🤷♀️ Bana da dinleneceksin dedi haftaya bir daha kontrol edecek
06minigimym Neslihanmetin bende aynı şeyi yasadim o haftada şimdi 39 haftalık kendisi gelmiyor beyefendi
Kelebenkkk Neslihanmetin erken dogum olma riskini neye bagladi acana . Cocugun kafasi asagida olmasina mi ? Birde nst de sancilarinjz ciktimi
myyy Bana da 34 ye doğum kanalına yerleşti dinlen yatscaksin demişti ,şimdi dinleniyorum çok şükür 36 olduk bugün 🙏🏻
Neslihanmetin myyy mesajınızı yenı gordum k.bakmayın bnde pazar gunu 36 olucam kısmetse haftaya da kontrolüm var sız durum nasıl şuan
Neslihanmetin snm_ hiç sormadım doktorda bırsey demedi bnm nts 60 a cıktı haftaya kontrolüm var bakalım.pekı sız adet olcakmışsınz gbı agrı hıssedıyormusunz hiç
snm_ Neslihanmetin adet olacakmış gibi değilde sırt ve bel ağrısı oluyor. Doktor bol istirahat edeceksin dedi 🤷♀️
Neslihanmetin snm_ zaten ayakta biraz durayim direk bel ağrısı yapıyor ,ama geceleri de adet sancisi gbı hissettim
Neslihanmetin gulumse0611 Nst de bn sanciyi hissettim gazimda vardı afedersijiz🤦 Ben ondan dolayı sandim
Neslihanmetin 06minigimym doktor da dedl bu önemli 2 haftayı atlattık tan snra belki 40 karıda göreceksin ama bu 2 hafta dinlen önemli dedi
snm_ Neslihanmetin aşağıya doğruda bir baskı hissediyor musunuz? Ben bazen yoğun baskı, ağırlık hissediyorum
RabiaMG Neslihanmetin 27.haftamdan 36 ya kadar ilac kullandim sancim cikiyordu, rahim agzi kisaliyordu. vajinal ultrasonda doktor hep bebegin basina degcek nerdeyse diyordu. 39+3de dogum yaptim ama oncesinde dinlendim hep is yapmadim annem ve kayinvalidem yapti islerimi.
Neslihanmetin RabiaMG Rabbim uzun ömür versin ınsallah 🥰 vajinal muayne nasil geçti peki acıyor mu ve doğum nasıl oldu
RabiaMG Neslihanmetin Amin İnsallah 🤲🏻🥰 acile ilk gittigmde ebe acikligima bakip suyumu patlatti o zaman biraz canim yandi sonra 3 4 kez daha bakildi acikligima ama onlari hic anlamadim bile. Dogumum 5 6 saat kadar surdu son zamanlari sancilar zorladi bide benim dikisim cok onlar zorladi biraz. Dogumumu anlatmistim girip oku istersen canim😊 birde dogumu kolaylastiran dualari oku bol bol canim ben sanci aninda bile okudum 😊
12mers Neslihanmetin bana bunun aynısını 31 hafta da dedi doktor korkma ben işimi de yaptım çocuğum var hareketli ona da baktım şuan 35 +3 oldum inşallah bişey olmaz 34 de gittiğim 31 de ki kadar karamsar olmadı ama gene uyardı bende dedim hocam bakmak zorunda olduğum bir oğlum var bana dinlenmekten kastınız ne onu söyleyin dedim oda her fırsat da uzan ozaman işin bitince dedi çok korkma ama dikkat et 36 görelim dedi