OyaDrdnc 29 haftaligim gobek deligim hala icerde ve sanki dahada ice dogru gidiyo sizlerin ne durumda gobusler☺☺
Ikinciyibekliyorum OyaDrdnc 21+0 iz bugün. Yatip kalkarken gobek deliğimin şiştiğini farkediyorum 🙂 ayaktayken normal ama yatiyorum kalkarken kasiliyoruz ya O zaman pitliyor 🙂
Kubraa4334 OyaDrdnc Benim hiç çıkmadı hatta senin gibi içine çöktü 😂 Herkes kız bebeklerde dışarı çıkmaz diyor benimde kızım olacak insallah tabi onunla ne kadar bağlantısı var bilmiyorum 😊
OyaDrdnc Kubraa4334 ☺benimde kizim olucak nasip olursa endiseleniyorum git gide ice gidiyo temizlemekte zor oluyor ins firtlar bir an once
Kubraa4334 OyaDrdnc Bence sen kes umudu bende çok bekledim ama olmadı bu haftadan sonra da firtlayacagini sanmıyorum 😂
Denizhilal OyaDrdnc benim de 36. Hafta senin daha erken hafta olarak arkadaşım ondandır ilerleyen haftalar da göbek deliği diye birşey kalmadı benimkinin hepsi çıktı bebeklik dönemi morluk bile çıktı dibi yok yani ☺
Gamzeli OyaDrdnc Bebeğin içerde duruşuna göre değişiyor canım karnının yanlarıda genişlemiştir ondan da olabiliyor 🤗
Kubraa4334 Gamzeli evet benim yanları çok genişletti kızçem 💗 içerden vura vura esnetti haylaz o yüzden gobek deliğim içerde sanırım 😊
Kubraa4334 OyaDrdnc göbek deliğimin olduğu yer düz gibi böyle bi değişik oldu ya doğuma az kaldı zaten eski haline döner ınsallah 😊
Gamzeli Kubraa4334 o yüzden yüzde yüz ihtimalle çünkü benimkide bigün uyandım bi baktım göbek deliğim içerde 😱 şok oldum hemen iki ablamıda aradım anlattım yanlarına bak genişlemiştir dedi bi baktım yanlardan fırlamışım 😂😂😂
Kubraa4334 OyaDrdnc sağdan soldan önden arkadan iyice genişlettiler valla ınsallah doğumdan sonra eski hallerimize doneriz🤗