Merhabalar ben defalarca yazdim ama kimse tarafından dönüş alamadim aranızda giden varmi hastaneye doğum yapan benim 2. Sezeryan olucak ilkte bisey bilmedigim icin heyecanla karisikti ama suan korkuda var gun veriyolarmi veya alttan muayene yapiliyormu gibi bi ton soru var aklimda yardimci olurmusunuz