Arifcan16 Busraer ama eger ogle olsa heryerım dokulurdu benımkınde döküntü yok kucuk sınek ısırıgı gibi sivilceler var bide kasımaktan bacaklarımda yara var
Busraer Arifcan16 ya annemler uyuz olmus bütun ev olmuş uyuz, hemen gecmezmi aynı ortamdaki insanlarada
52- GozdeBabur bende oyleyim ..benimde boynum kollarim bide belimde var kasimaktan kanatiyorum kasidikcada kabariyo kipkirmizi oldu..
Arifcan16 Busraer zaten aynı ortamdakı ınsanlardan bulasıyo giysi kıyafet falan ablamlar tatıle gitmişti banada ablamdan bulastı sanırsam 🤦🏻♀️ Cok can sıkıcı bı olay eger ılac falan kullanıyosan uyuz olan kısılerle görüşmemen gerek
Baharaaa GozdeBabur hamilelikte kaşıntı bebegin annnenin her organını kısdıgı için problemler oluşuyor Karacıgerde bir sorun oldugunda oyle oluyor muşş
Busraer Arifcan16 benim pupptu canim 3.5 ay oldu hala kasnyorum ara ara yokluyor dun mesela baldırlarimda gobegimde cıktı heryerim catladi kasımaktan fazla kasıma
Gulbeste Arifcan16 yavaş yavaş mı yayıldı yoksa bir anda tüm vücudunuzda kaşıntı mı başladı benim göğsümde vardı sadece 3 hafta filan şimdi son iki üç gündür bacaklarımda da var
Arifcan16 Gulbeste yavas yavas yayılıyo benımde once bacaklarımda vardı suanda heryerım dıye bılırım 5 haftda heryerıme bulastı ıyıce kollarıma falan
Arifcan16 Busraer kasımamaya dıkkat edıyorum fakat kasınmıycak gibi degil gercekten göbegm hep sivilce gibi küçük küçük kabarcıklarla doldu ınsallah en kısa zamanda gecer 🤦🏻♀️
Busraer Arifcan16 insallah canim cok pis birsey inanki ama ben hala senin uyuz olabilecegne anlam veremiyorum 🤦♀️
Arifcan16 Busraer bugun kontrolum vardı doktorumda ogle söyledı safra asitlerime bakmak istedi ama bakamadı 8 9 saat ac olmam gerekiyomus haftaya persembe bakalım dedi