Esrasssr Hemoroid oldum meme oluştu ve buna rağmen doktorum bişey yazmadı erken doğum riski olur diye ama dayanılacak gibi değil kuru kayısı falan diyo neler yedim olmuyo nolur bi çözüm söyleyin😞
Arapgelin Esrasssr kayısı kaynatıp blenderde marmelat haline getirip onu sabah aç karnına iç canım çok işe yarıyo
ZeynepAda33 Esrasssr Aynı sıkıntı bende de vardı 32.haftada doktorum bana Duphalac şurup verdi benim için kurtarıcı oldu.Hamilelikte bu ilaç zararlı değil 37.haftadayım ben gönül rahatlığı ile kullanıyorum hala
Minnosannesi2 Arapgelin canım normal suda kayısıları kaynatıp hoşaf gibi yapıp blendirdan cekicez dmi
Ozlmchngr Bende uzun zamandır magnezi calcine kullanıyorum çok memnunum Allah razı olsun Dr um dan kabızlık çok zor gerçekten.Rabbim şifalar versin
ZeynepAda33 Esrasssr Bence bir sakıncası yok kabızlık ve hemoroid insanı mahvediyor gerçekten yaşayan bilir.Saatlerce wcden çıkamayıp ağlama noktasına geliyordum😩Sizin içiniz nasıl rahat edecekse☺️
Ozlmchngr Esrasssr kabızlık daha da sıkıntılı siz ısrar edin bence Dr unuza problem çözülmüyor ilaç sdestegi istiyorum deyin
ZeynepAda33 Esrasssr Aynen bende de vardı ve afedersiniz cok ağrı yapıyordu o memeler.Kabız olmamak için her gün en az 3 yemek kaşıgı zeytinyağı ki ben içemiyordum.Siz içebiliyorsanız için derim.Yoksa da Duphalac şurup.Büyük kurtarıcı
izmirlih35 Esrasssr incir çok etki ediyor. Sebze yemeklerine ağırlık verin. Birde duphalac diye bir şurup var. Eskiden ihtiyaç oldukça direk içerdim aşırı tatlı diye doktorum bir tatlı kaşığı şurubu suya karıştır iç dedi o da kısa sürede çözüyor.
Betul61 Bence gerçek zeytin yağı bul internettede var novovera diye bi marka gerçek soğuk sıkılmış ondan al hergun bi tatlı kaşığı iç ayrıca bol su ve kaysı inşallah faydasını gorursunuz