Prensessannesii52 Gece yarısı itibari ile 40+0 olduk bu totemi uygulayan doğuruyor 🤭😆😆 hadi bakalım tutarsa inşallah 👏🥰🥰
mucizemucize17 Prensessannesii52 umarım sağlıklı alırsın bebeğini kucağına okuyunca yazdığını ben heyecanlandım 😂😂
Prensessannesii52 mucizemucize17 yaa sende burda aktifsin demek 😂😂 inşallah doğururuz şu çocukları ya
mucizemucize17 Prensessannesii52 seviyorum aslında burayı ama bi ara girmedim pek sinir oldum burda bi kaç kişiye ondan😂😂 yoksa tabikide ayıp ediyosun 😂 valla ben 22 haftalık hamileyim senin yerine de heyecanlandım az oncee😂😍
Prensessannesii52 mucizemucize17 seninde gelir bugünlerin inşallah 🙏😇 heyecanla karışık korku salar seni de benim gibii😂🤭 heyecanımın yerini korku almaması için savaş veriyorum beynimle😂 ama bi yandan da doğurup kavuşmak istiyorum hemde bi an önce kurtulsam diyorum korksak da çare yok
mucizemucize17 Prensessannesii52 Prensessannesii52 evet endişe duyman normal ama güzel bi anne olursun bebeğim kimler kimler yaptı bizde en güzelini yaparız 😊💪💪