sevimlieyuboglu61 Necla90- ben ilk gebeliğimde kullandım ve ektrsa palmers kakao yağı kullandım yine de çatladım
Zdgnsym93 Necla90- ben normalde kalçalarında kilo alıp vermeden kaynaklı çatlakların vardı kırmızı gibi ve elime geliyordu pütür pütür.artik açıyordu ve kasiniyordu. Gebelik haberini aldığımda almıştım kullanırım diye onlara 2 haftada gözle görülür şekilde etki etti çok memnun kaldım. Şimdilik karnım da bi çatlama yok inşallah olmaz :) 15+2yiz bugün ☺🙏
mucizemucize17 Trendyol dan ilk hamile olduğumu öğrendiğimde arkadaş tavsiyesi üzerine bio-il aldım 22 haftalık hamileyim ama göğsüm büyüdü ve kararları çok az çatladı sürmeme rağmen catlicaksa önüne geçemiyosun sanırım ama bacak kol karın da hiç sıkıntı yok canım