Necla90- merhaba çok geçmiş olsun, ben enfeksiyona kızılcık suyunun iyi geldiğini okudum bu forumda hep, belki siz de denk gelmişsinizdir. bir de dün bir yakınım söyledi udi hindi diye bir bitki varmış toz olarak ya da yağ olarak satılıyormuş, faydalarını ve hamilelikte kullanılıp kullanılmadığını iyice araştırıp kullanabilirsiniz belki faydası olur.