Kesosmom Kızlar 2. Ye hamileyiim ilk oğlumun adı Beyazıt han 2. De erkek asla ona uygun bi isim bulamıyoruz en son çare diyor eşim babamın adını koyucam oda Metin 😏 o yüzden yardım edin uyacak birazda yine tarihe uyumlu bi isim önerin lütfen. 🤰😭
mucizemucize17 B_e_y_r_a eşimin adi 🤩 oğlum olsaydı bende eşimin adını koyucaktim şu dönem biraz moda ama minval bir kız gelicek inşallah 😇