mikican Abzekh 39+5deyim cumartesi 40 oluyoruz. Cuma günü tekrar kontrolüm var sanırım sezeryan isticem artık çünkü gelmiyor 0 açıklık 0 sancı bebek hala cok asagıda değil suni işe yaramaz çektiğinle kalırsın dedi doktor. Sezaryenden baska caremiz kalmadı
Abzekh mikican işte öyle olunca suni sancıyla bebek inmezse bu sefer kalp ritminde solunumunda yavaşlama falan oluyormuş oda riskli. Dediğiniz gibi öyle durumda bebek için en garantisi sezeryan olur.