39+5 im doğum mu başladı bilmiyorum kasıl ve özel bölgeme sürekli kramp giriyor ve bebegin hareketleri yavaşlamıştı son 3 haftadır şuan yerinde durmuyor , normalde ateş basardı birden ayaklarım üşümeye başladı böyle mi başlıyor arkadaşlar neler yaşadınız