İlk hamileliğim iki gündür sancılarım da artış var uzun süren saatler sonunda rahatlıyor gibi oluyorum sonra yine sancılarım oluyor. Erken doğum riskin 3 cm açılmam vardı kanamam yok doktorum bir kanama olursa gel demişti ama feci şekilde sancım oluyor belim çok ağrıyor. Akıntım çok fazla geliyor. Kaburgalarımın aşağıya itiliyor sanki bebeğim vajinada baskı hissediyorum çok korkuyorum 😣