Kızlar 6 haftalık gebeyim en son beta hcg 7728 cıktı. Dr sorun yok dedi cajinal ultrasonla kese göründü kalp atışı için doktor erken dedi (5+3 iken dört gün önce) şimdi az önce pembe renkte iki üç damla kanama oldu. Bugün bayağı yorucuydu acaba ondan mı oldu cok endiseliyim yarın dr a gideceğim ama korkuyorum yine de.kızlar bu Durumu yaşayan var mı?