busra4259 Kızlar merhaba, Kerem adında bir oğlum var. Kübra ya da Elif ismi sizce hangisi? Önceden Defne düşünüyorduk ama vazgeçtik. Bu arada 32. haftya geldik artık zamanımız azalıyor. Yardımcı olursanız sevinirm
Hafsa3734 busra4259 bende Zümra koyucam insaAllah elif ismini çok seviyorum ama ablanın kızının ismi die koyamıyorum
Btky busra4259 kübra güzel ama nacizane tavsiye Kereme uygun olarak irem ismini de düşünebilirsiniz isterseniz..
Didi6 Hafsa3734 Zümra ismini iyi araştır canım https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/zumra-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1