Akgl06 Mymom evet ben 2018 de olmuştum kısmetse 2021 Mart ayında da tekrar Diyarbakır’a gelip genesiste sezaryen olacağım
Akgl06 Mymom benim doktor özel klinikte çalışıyor sadece doğumlarını genesiste yaptırıyor ben çok çok memnun kaldım gerek anestezi dok. Gerek çocuk dok. Çalışanları hemşireleri hepsi çok çok mükemmel ilgili alakalı davrandılar saolsunlar.