leyla_49 2 tane pijama koydum ben biri ince, biri kalın ,çorap,terlik koydum doğumdan sonra rahat yürümem için, hırka, gögüs pedi, depend, tesettürlüysen tülbent koy, el yüz havlusu koy bir tane yada kağıt havlu koy istersen, 2 tane lohusa kilodu, 2 tane emzirme sütyeni, birde atlet koydum ben kendim için bu kadar koydum canım kasımda doguracagım için birde dogumdan sonra fazlasıyla üsüyorsun diye hırkayı mutlaka koy bence tabi benim ilk dogumum oldugu için bunları gerekli buldum tecrübesizlikten umarim ihtiyacım olur hepsine😀🙏