busratunk5 yüzümde aşırı sivilceler hala da çıkıyorlar 🙄 ve diğerleri hepsi mevcut. Canım da 2.-3. ayda deli gibi ekşi çekiyordu limon yiyordum. Şimdi 5. aydayız tatlı istiyorum ama gebelik şekerinden dolayı yasak 🙁 Hiç bulantım, istifram olmadı ve kızım olacak Allahım nasip ederse inşallah 🙏🏻💖