NagihanAfra 29 haftalıgım ilk 3 ay iyiydi hersey ama sonra herseye aglar alınır oldum insanlara tahammülüm azaldı en cokta esime alınıyorum kendi kendime diyorum ben böyle degildim ne zaman gececek bu halim 😥
Esoo0698 NagihanAfra Selaam senden birtanede ben varım burada bende 17 haftalığım ama canım sıkılınca benimle ilgilenmedi diye trip atıp göz yaşım pıt pıt 🙊
Reyyhan NagihanAfra benim de huyun.degsiti cok kotu oldum tahammulsuz bağırıp cagrma gerginlik aglama ve 2. Hamileligim bekki de ondan bebegim 15 aylik nasil bakaca. Beni neler bekliyor diye düşünüyorum tabi ki belki o yüzden dir bu seyler bilmiyorum ama kötü bi insan oldum sanki esime karşı böyle hic degldm😔
Defdef22 NagihanAfra ya burda hep görüyorum ben hiç ağlamadım hamileyken hiç duygusal olmadım gamsız mıyım neyim ya doğumdan sonra geçer hamilelikten kaynaklanıyor bu ama pozitif olmaya çalış neden kendini üzüyorsun takmamaya çalış çok ciddi bir sorun yoksa eğer
NagihanAfra Seda_srdr bende birsey olur mu diye korkuyorum ama bazen kendiliğinden akıyo yaşlar valla😬
NagihanAfra Reyyhan benim ilk gebeliğim zaten duygusal biriydim hamilelikte hepten duygusal oldum insanları kırmamak için sabrediyorum önceden hiç böyle degildim
NagihanAfra Defdef22 yok aslında cok şükür büyük bi sorun ama işte hormonlar herkes bir olmuyor demekki beni duygusallastırdı