Fulyazorlu30 Sezeryan doğum yapan arkadaşlar doğumdan hemen sonra kaç kilo gitti Yada gitmedimi bu konuda bilgilendirirmisinis
Rmeysa_1661 Fulyazorlu30 ben gebelik sürecinde tam 30 kilo aldım. 52 ile hamile kalıp doğum da 82 kiloydum. Doğumdan 1 hafta sonra sağlık ocağında tartıldığımda 76 kilo çıkmıştım. 2 sene geçti şuan da 60 kiloyum 8 kilo fazlam kaldı ama uğraşmadım uğraşsam giderdi sanırım ve 2 bebeğime hamileyim bunda da 2 kilo daha alıp 62 oldum 🤗
Sedaa06_ Fulyazorlu30 10 kg almıştım doğumdan hemen sonra 8 kg vermiştim lohusalık bittiğinde toplamda 11 kg vermiştim
sevimlieyuboglu61 Fulyazorlu30 evet canım öyle oldu valla , bazı olan kişilerde hemen gitmiyor sanırım öyle okudum
Rmeysa_1661 Fulyazorlu30 hiç bir fikrim yok 😊 bekarken hiç kilo almaz vermezdim senelerce aynı kiloda idim sanırım bebeğim fazla beslensin diye sık ve abartılı yedim birde zayıf hamile kalanlar çok kilo alır demişti doktorum sanırım ondan 😊
y_tunc Fulyazorlu30 canım 12 gun once dogum yaptım 54 kılo ile hamıleydım 67 ıle doğuma gırdım suan 61 cıvarı gelıyorum kanama geldikce kılo düşüşü oluyor şişkinlik gıdıyor yani 40 cıkana kadar aldıgım tüm kılolar gıder dıye dusunuyorum bol su iç dogumdan sonra hem ödem atarsın hem süt yapar birde emzirmek kilo verdıyor diyorlar henuz bebegım kuvezde oldugu için emziremedim ama sagdıkca kalori yakıyorum bünye ter atıyor
Rengin_27 Merak ettiğim konulardan biri de bu doğrusu sezaryene ilişkin, ben de 29+5’teyim, 65 ile başladım ve 6-7 kilo civarında aldım doktor 77-78 olursun dedi. Sezaryen olmayı düşünüyorum haliyle çok merak ediyorum ben de.