MerveErdalKam çok teşekkür ediyorum bende çok sık gidiyorum kontrole 2 haftada bir herkes kızıyor abartıyorsunuz diye ama takmıyorum açıkcası. Çok teşekkür ederim yarın doktor kontrolum var inşallah birşey çıkmaz. Rabbim yavrunuzada sağlık versin, evlatlarımızla imtihan etmesin hiç birimizi inşallah