Duygualmina28 Merhaba kızlar eşimle bişiyle alakalı tartışıyoruz ve çok ağlıyorum bide fazla strest yapınca tansiyonum çıkıyor yada iniyor şuan bebeğim hareket etmiyor korkmalımıyım 😢
Esoo0698 Duygualmina28 Korkulcak durum yokta canım sen kendini üzüp kastığın için oda kasılıyor unutma “ mutlu anne mutlu bebek” ❤️
Ebru_06 Duygualmina28 bizde bugün tartıştık ve ben çok ağladım ama daha sonra odada bebeğimle konuşmaya başladım kıpır kıpır oldu konuşmayı dene bence
Eddaliko Duygualmina28 Canım bebek senin nefes alıp verişinden bile birşeylerin yolunda olmadığını anlıyor hicbisey için kendini sıkma değmez♥️
gamzetahsin yok korkma kendini uzme onlarda etkileniyor sonuc olarak buyuk ihtimal ondan kendini uzme yavrun icin
Duygualmina28 Ebru_06 bende konuştum biraz tatlı bişeyler yedim yavaş yavaş hareket ediyor 😢gerçekten her gün ağlıyorum allahım sen Sabır ver 🤲🏻🌸sen dayanma gücü ver 🤲🏻
Duygualmina28 Eddaliko öyle aynen bu kendini öldüren insanlar bi anlık şeyle öldürüyor onu bu gün anladım ve bebeğim iyiliki var yoksa herşey yok olabilirdi psikolojim iyice bozuldu 😢
Duygualmina28 Oglusannesi26 TE Oglusannesi26 yedim yavaş yavaş hareket ediyor 😢çalışıyorum ama artık dayanacak gücüm kalmadı elimden bişey gelmiyor ve sinirlerim boşalıyor
Ebru_06 Duygualmina28 bol bol dua et 😔😔 benimde bacaklarım kasıldı kaldı bu halimizle destek olacakları yerde köstek oluyorlar 😔😔
Eddaliko Duygualmina28 Evet Allah bize dünyanın en kutsal armağanını vermis♥️mutsuz olmaya değer mi🥰Topla hemen kendini😌😊