Cansucnl Merhaba arkadaşlar ben 29+6dayım ve bir haftadır gecmeyen sag kasığımda agrı var. Dınlensemde ıllaki agrıyor. Doktorum baktı bısey olmadıgını soyledı ama cidden gecmediği için tedirginim var mı benım gıbı yaşayan?
sehrikarabulut Cansucnl 3 gündr kasık ağrısı çekiyorum canım doktormprogestana başlattı 31+2 haftalığız bizde
Busraveminisi1 Cansucnl bende 24 haftalığım iki gündür solumda sürekli özellikle akiamlaro 2 saate yakın süren ağrı oluyor doktorum da yorgunluk ya da karın büyümesine bağlı baskıdan olabilir dedi ama benide tedirgin ediyor 😔
Dmlkrts Cansucnl bebek büyüdüğü icin ağrı oluyormuş bende cok tedirgndm gttim ama gayet normal olan bir durum oldugunu magnezyum eksikliginden olabilcgni syledi doktorum bir sorun yok demisse icini ferah tut bol bol dinlen ani hareketlerden kaçın
Sedeff01 Cansucnl bende 17+2 haftalık gebeyim bazen sağ ve sol kasığımda inanılmaz derecede bir ağrı oluyor yaklaşık 5 dakika sürüyor doktorum normal sayılır dedi ama kesin bişi soylemedi sizce bir problem olabilir mi ilk çocuk ve düşük yapmaktan çok korkuyorum yardımcı olabilir misiniz
Cansucnl sehrikarabulut bana en basta vermıstı aslında progestan canım ama ıkı aydr kullanmıyorum. Peki gectı mı agrınn? Gecmıs olsun bu arada
Kuboskubos sehrikarabulut cnn bisi sorucam sana ben dun hastaneye gittim devlete beta hcg 18545 cikti normalmi sence doktor 5 haftalik dedi son adet tarihim 22 agustos bilgin varsa yorumlarmisin
sehrikarabulut Kuboskubos adet tarihinden itibaren 5 hafta oluyormu peki hesapladınmı canım geç döllenmede olmuş olablir 22 ağustos 22 eylül tam bir ay yani 4 hafta oluyor ama 5 haftalıksın evet hesaplayınca 5 haftalık oluyosun