Buna benzer post açtım aslında ama bir türlü netleşemiyorum:(yarın ev taşıcaz bugün toplandık baya.kardeşim ailem eşim çok çalıştı ama ben oturduğum yerden çok az yardım ettim bana bişiy yaptırmadılar.37+3 üm.ağrım sancım yok şimdilik çok şükür.doğum için de doktorum 38 de yapalım izne çıkıcam dedi ama o zaman da taşınma doğum arası çok az oluyor.ama istersen 5 ekimde dönüyorum o zaman tam 39.hafta oluyor o zaman yapalım dedi.ama ben yokken sancın olursa İsmail bey(aynı hastanede yan yana çalışıyorlar)
yapar dedi ama bende Ağrı sızı bişiy yok rutin devam ediyor.39 a kadar dayanırım gibi geliyor.o kadar kararsızım ki anlatamam size ya