Bunu söylemek çok zor ama kimyasal gebelik oluşmuş sizde de benim gibi benim değerlerim de düşmüştü doktor antibiyotik verdi kasım ayında düştü bebeğim ama allahın bir mucizesi 17 kasımda da doğumum var inşallah 🙏 üzülmeyin rabbim yerine veriyor hemen tez vakitte size de tekrar nasip etsin inşallah 🌸