Yigitefeemm Efe’ler nazlı galiba benim oğlumunda adı inşallah Uraz Efe olacak biz de günün 24 eylüle dönmesiyle 39+4 oluyoruz maalesef belirti yok. Ben aniden bişeyler olur diye umutluyum. Nst’de de dün sancım çıkmadı, çatı muayenesinde de tekrardan bir dürtiyim bebeği dedi ama çok yukarıda bebek dedi. En son 40+5′e kadar beklerim risk alamam. Sonrasında bebek her an kakasını yapabiliyor ben bekleyip riske giremem dedi. Artık en kötü 2 Ekim’de olacak doğum ama öncesinde gelse iyi olurdu. Eylül annesi derken ekim annesi olacağım bu gidişle. 🤣