Ravza123 Kizlar şu bir kaç gündür kasiklarim da ağrı var is yaptık evim temizlendi eğildim kalktım yoruldum heralde kasiklarim da ağrı var solda ,batma oluyor arada sizde de var mı aynı şeyler
Suheda Ravza123 evet bende 28haftaligim ve fazla yürüdüğümde veya yoruldugumda oluyor ama kısa sureli bisey oluyor uzun sürmüyor bitarafta toplanmiyor yani agri uzaninca geçiyor
MerveDmn 29 haftadayım bende de aynıları oluyor biraz temizlik yapsam ayakta dursam falan ağrılar başlıyor