Babyboy2309 canım iki defa sezaryen doğum yaptım ikisindede yaramın sızısını sadece batikon geçirdi. Eczanelerde satılıyor. Sırt üstü yatın eşiniz veya herhangi biri pamuğa döküp sert bastırmadan hafifçe yaranıza sürsün. Günde iki defa yapın gerçekten çok rahatlatıyor. Hemen yumuşatıyor rahat hareket edebiliyorsunuz.