6 senelik evliyim 2 sene cocuk istemedik çocuğa karar verdigimizde olmadı bir sürü doktor gezdim bi problem yoktu bende daha sonra eşimde variskosel çıktı ameliyat oldu ama düzelmedi normal yolla hamile kalamadım doktor normal yolla çocuk sahibi olamazsınız dedi bi süre bekledik tüp bebege karar verdik basladik tedaviye 3 denememde tutmadi doktorum hep sabır dedi olucak dedi cevrem baska doktora git dedi gitmedim doktorumdan vazgecmedim en son tedavide ara vermistik bu sefer içime dogmustu olucagi ama olmazsada ara vericem demistim kafami iyice rahatlatmistim bi nevi tükenmiştim ilaclar igneler esimin umursamamasi sigara icmesi vs. Transferim oldu 10. Gün icimden ses erken yap test dedi idrar testi yaptim 3 tane çıktı kan verdim çıktı allahima şükür kızım şuan yanimda 2 aylık. Vazgecmeyin hep içinizde umut olsun sabir en önemlisi🙂