Merve_seda Edakuz58 hastanede doğum yaptığum gece 11 bebek dünyaya geldi ve benim kız(2.kızım ) oldu birde bir bayanın diğer hepsi Erkekti . Ağustos ta doğum yaptım
Zeynepahmett Nisanurunannesi3850 bence de.. teyzemin üç gelini aşağı yukarı aynı zamanda doğum yaptı ikisinin kız birinin erkek. Ben 15 haftalıgim benimki de erkek. Geçen aramızda da dedik demek ki erkek kız eşit bu sene diye
Yusufeymenimm Xxz tabıkı öyle her şeyin hayrlısı bir oğlum var hayrlısıyla birde kuzum olursa çok sevinirim 🤲🏻
Mom092 Edakuz58 Kız bencee benmde kızım olucak insallaah ve cevremde kim dogum yapiyosa veya hamileyse kız 😊
Umutluuu Edakuz58 bence kesnlikle kız senesi. Bende dahil kimi duyduysam hamilelerin hepsi kız bekliyo. Sadece 1 kişideduydum erkek diye 😄