Canım o bir tarafa toplanmalarin tamami kasilma yani.erken doğum.belirtisi
..28.haftadn itibaren yaşanması.normal bir durum dedi doktorum...sıkıntılı olan rutin aralıklarla olursa yani 1saatte 6 kere falan...ozaman aramami söyledi..bende şuan 31+2 deyim günde 3 kez falan yaşıyorum
ama giderek artması mümkün olan birşeymiş...dediğim gibi önemli.olan rutin araliklarla olmaması....