Merhaba kızlar benim ilk hamileliğim göğüs pompası almalı mıyım yani çocuk emer mi emmez mi bilmiyorum hangi marka önerirsiniz doğduğunda ihtiyaça göre almam mantıklı olmaz mı bir de göğüs kalkanı aldınız mı kullanışlı mı aldıysanız hangi marka aldınız