Leylaminannesi Merhabalar dün 21+3 tetanoz aşısı oldum bebeğimin hareketi bugn baya az hiss etdim normalde haraketli idi bebeğim bilgili olanlar yaza bilrmi bir çok hamilelerde de böyle olduğunu okudum yinede endişe ediyorum ((
Unlukacar Leylaminannesi canım aşımın hareket azlığı ile hiç ilgisi yok o haftalarda hareket düzenliliği olmaz
irva Leylaminannesi Benim de öyle olmuştu 2 3 gün azalma oldu ki oğlum aşırı hareketlidir normalde.Doktorum 2.dozu olma böyle etkilediyse tek toz yeterli dedi.İkinci dozu da olmadım zaten.
Mom092 Leylaminannesi hic korkma canim ben buna benzer cok post gormustum direk doktoruma sordum aşının hareketle hic alakasi yok her konusulana kulak asma bosver dedi gercekten de asi oldugum gun aksine daha hareketliydi😄
gamzelim2234 @Leylaminannesi Canım bende vurulduktan sonra birkaç gün hareketsizdi hafif hafif kıpırdıyordu normalde çok sert tekmeler baya hareketlidir aşıdandır diye düşünüp çok sorun etmemiştim sonra düzeldi şimdi yine haşin bir şekilde tekmeliyor 😄 aşıdan bir hafta ultrasonada girdim herhangi sorun yoktu bebekte
Leylaminannesi gamzelim2234 aynen şu an bende de öyle çok az hiss etdim dünden beri asidan önce çok iyi idi her halde bende de düzelir aşıdan önce bir gün öncede ultrasona bakldi her şey iyi dedi aşıdan sora böyle oldu deye korktum)
Unlukacar Leylaminannesi için rahat olsun canım genelde o haftalarda çok uyuyorlarmış ben aşıdan çok sonra ben ilk aşımı 17. Haftada olmuştum hiç hareket etmedi çikolata yedim soğuk su içtim soda içtim vişne suyu içtim dürttüm falan yok hiç hareket eşimle apartopar korka korka içimden dua ede ede hastaneye gittim benim paşa ayağını eline almış uyuyor 🙈🙈🙈 doktor dedi bu haftalarda düzensizlik olur diye
gamzelim2234 @Leylaminannesi aşı uyku uyuşukluk vs yapıyordur belki canım bilemiyorum düzelir dert etme 😘😘
Leylaminannesi Unlukacar Bende sordum bugün doktora dedi aşıdan sonra ola biliyor böyle endişe etmeyin 🙏♥️ teşekkür ederim
Leylaminannesi Mom092 bende de aşıdan sonra hareket azaldı endişe etdim doktora sordum ola biliyor bazı gebelerde korkulacak durum yok dedi rahatladım sora♥️🤭