Betulnht canım erken doğum demelerinin sebebi ne acaba?
Şunu da hiç unutma, sakın kendini bırakma. Her zaman kendini motive et, çok iyi dinlen asla iş yapma. Çok fazla ayakta kalma. Benim 18.haftamda ortaya çıktı risk. Şu an 21.haftaya girmek üzereyim. İlaçlarımı saatli kullanıyorum, hiç aksatmıyorum. İnşallah çok iyi olacaksın🤲🏻