Kebire Slm kızlar 27+3 günlük hamileyim sadece sol tarafım çok şiş ve ağrıyor sizlerde nasıl acaba normalmi
Sltnbl Kebire bende burda durayım bende de aynı şikayet var salı doktor kontrolüm var sorcam 29 haftalığız biz
Zuzuu Kebire benim bir arkadaşımında bu haftalarda sanırım sol bacağı şişmişti baya kan pıhtılaşması çıkmıştı ve kan sulandırıcı iğne kullanmıştı sizde mutlaka doktorunuza görünün ve danışın önemli olabilir
Esmasera Bende 35+4 haftaligim sag bacagim hep sisiyo ki ben tuz ve hamurlu seyler tuketmeme ragmen ve elimden geldigince sola yatiyorum odem varis olusmasin die