Kızlar 38.haftamdayım ama lansinoh kullanmak istemiyorum yani 6 yıl bebek mağazasında yöneticilik yaptım oldum olası sevemedim o kremi 3 tane krem var travazol fito krem birde madecasol .
Bunları kullanan var mı yada ben bunu aldım çok iyi geldi diyenler den yorum istiyorum lütfen doğumdan önce çantama koymam lazım çünkü