Banada 18 haftamda. Bağırsak parlaklığı denildi üzldm stress yaptm benimde iikilim fetal DNA testi temiz ckmsdi oysa genelde her hamileye deniliyor nerdeyse doktor korklu bir şey değil dedi her bebekde 24 hafta sonrası parlar doguncaya kadar biz buna normal diyoruz ama sizde erken parlamış dedi pernatolji uzmanı dedi bunu… kendi doktorum ise 18 de başlar 24 De geçer korklu değil dedi anlamadm gitti bende ne nasl diye stress yapamayın çok gebeye söylüyorlar bebek sağlıklı olup sknti olrsa şikayet etmemek için doktorları bir şey olmasada genelde böyle derler çok insan böyle diyor