mom74 4 yıl oldu. Öncelikle çok ters davranıyorlar bişeyi anlamayıp ikinciye sorunca tersliyolar doğumum geldiği anda çatala çıkmama yardımcı bile olmadı Bi hemşire vardı insafsız odaları 3 kişilik tuvalet koridorda bir sürü kişi aynı tuvaleti kullanıyor. Ve en kötüsü refakatçı almadılar tek başına 2 gece kaldım emziremedim kızımı besleyemiyorsan mama ver dedi hemşireler mecbur mama verdim hep herkes ilgisizdi.