Tugceakdgn Kızlar ben 7 haftalık hamileyim çok rahatsizim sürekli yediğimi kusuyorum bugün 4 kez su bile icsem kustum. Serum takmaya gitmelimiyim
madl41 Tugceakdgn canım ben 8. Haftamdan sonra kusmaya başladım sadece serum yiyordum onun dışında su bile içemiyordum 17. Haftama kadar sadece serumla beslenmiştim ☺️ Çok rahatsızsan mutlaka serum taktır keton Değerin yükselebilir çok kusmaktan
Deletedmom95 Tugceakdgn ilk üç aylık dönemde haftada 1 muhakkak yiyordum çünkü mideme bişey girmiyor ve halsiz düşüyordum.
madl41 Tugceakdgn Benim hiç belli olmuyordu sadece serum yediğim gün kusmam hiç olmuyordu bazen 2-3 güne kadar serum rahatlatıyordu sonra tekrar hastaneye gidiyordum ☺️