082814 Sevgili anne adayları 30+4 günlüğüm Ve ciddi kaşınmalarım oluyor vücudumda. Sinek ısırığı gibi Geceleri kaşınmaktan uyuyamıyorum. Size de oluyor mu? Doktorum krem önerdi.
Beyzasahr Genelikten dolayı oyle geçmiyo kremde işe yaramıyo benimde aynıydı azaldı ama hala var özellkle akşamları
_Aysgll_ Gebelik kolestazi olabilir canım. Karaciğer enzimleri ne bakılması lazım doktorumla görüş bence
082814 @Beyzasahr# bakılmadı 3-4 gündür böyleyim. Doktoruma danıştım krem verdi sadece.Belden aşağı çok kaşınıyor. Karım bölgemde de oluştu 😕
Nezosikra 082814 bende gebelikte kasintinin önemli oldugunu okumuştum bi yazıda canım sen yinede baska bi doktorla tekrar görüş bence yada acile falan git kan degerlerine bi bakılsın bence
082814 Rica ediyorum dua edin bugün rahat uyumak istiyorum 😕 uykularımı kaçırıyor şu kaşıntı. ben bi doktora yine danışmalıyım