Cherryblossom Arkadaslar catı muayenesinde doktor sadece eliyle yada aletle mi kontrol ediyor yoksa o bölgeye bakıyor mu? Temizlik yapacagim da ona göre tesekkurler
Beyzasahr Cherryblossom altında hiçbirşey yok muayene ederken gözünü oraya dikmiyo ama görüyo bacaklarını acınca
Eslina175 Cherryblossom ben cati muayenesi onceden olmadim dogum basladiginda oldum neden erken yapiyorlar acaba🤷♀️
Folikasit18 Eslina175 aynen benim doktorum da çatı muayenesi yapmamıştı ilk çocuğumda. Doğumda ebeler bakmıştı. Ve şunu demişti eğitimlerde: “üzerinizden kamyon geçmediği sürece çatı darlığı diye bir şey olmaz normal doğum yapılabilir.” Tabi bebekte bir komplikasyon yoksa
Cherryblossom Yani alttan muayene oldum daha once cok tabi ıster ıstemez bakıyo ama demekmıstedıgım hanı oraya ısık tutup icine mi bakıyor 🙄
Eslina175 Cherryblossom tabiki sadece onceden bakmasini anlayamadim dogum basladiginda yapiyorlar diye biliyorum.
Cherryblossom Eslina175 bebek kanala girerse doğum baslarsa sezaryen icinde bi ayarlama yapılmasi falan gerekiyor cunku ondandir diye düşünüyorum