aymacavi Nisan geldigini nereden anlarız? İlla kanlı yada pembe mi olur? Benim sarı sümüksü yapıda peceteye bişey geldi kizlar ve sabahtan beri belden kasiga hafif agrim var birde bebek sürekli toplanıyor ama karnım aşağıda degil. Doğum belirtisi olabilir miyim ve sizce ne yapmalıyım?
Ronyaseda aymacavi Canım ben 37+3 haftalığım benimde bu hafta sürekli sarı veya beyaz sümüksü akıntılarım var belime ağrı girdi 3 gündür öyle ama sanmıyorum doğumun başladığını tahminimce 2 3 hafta daha var doğuma
Zynp01 aymacavi 38+5 deyim 3 gündür sarımsı/pembemsi yoğun sümüksü bi akıntı oluyor nişan mı bilmiyorum ama kesinlikle akıntıdan farklı. Bel ağrım,vajinada baskı bıçak saplanması, kasılmalarım var artık çok zorlaştı her şey
aymacavi Ronyaseda valla belimden kasiklarima 3ten beri vuran adet olcakmisim gibi bı his var ama şiddetli değil ama yalancı sancı mi bilmiyorum
seymaalimm aymacavi evet canım nişanın gelmiş benim ki de aynı öyleydi ertesi gün gecesine de suyum gelmişti
seymaalimm Zynp01 öyle oluyor canım ben çok gördüm burada kahverengi oluyor bilmem ne ama benim hafif sarı yoğun şeffaf bi akıntıydı yani ondan önce de yoğun akıntı geliyordu peçeteye falan ama bu son gelen daha yoğundu ve çamaşırımdaydı alsam elime alabilecek kıvamdaydı
aymacavi Linasmommy amin amin :) Allah sizi de sağlıkla kavuştursun :) evet aslında Nisan degilmis ama rahim bebek toplanmasiyla birlikte o tarz akıntılar atarmis doğuma yakın zaten sancım basladiktan sonra ki ilk tuvaletimde kanlı olarak geldi öyle emin oldum daha sonrasi da doğum zaten :)
aymacavi Feri123 çok teşekkür ediyorum:)) valla ama acı eşiğim düşüktü sanırım sancılar biraz fena yaptı ama şükürler olsun ki kısa bı doğum oldu daha güzelleri tüm bekleyenlere:)