Tontinimontin Arkadaşlar selam, bi sorum olacak doğum için bi b planı lazım ya taksi yerinde ambulansla da gidebiliriz daha güvenilir olduğu için ambulansı aradığımız zaman bizi kendi hastanemize götürüyor mu yoksa bulunduğun bölgedeki hastaneye mi götürüyor
Deletedmom54 Tontinimontin hangi hastaneye gidecekseniz o hastaneyi arayıp ordan ambulans isteyebilirsiniz Ama şu dönemde ambulans hiç ama hiç güvenli değil covid hastalarına zor yetisiliyor Ben yerinizde olsam taksi ile giderim ambulans en son planım olur
Sahrammm Tontinimontin kendi hastanenizle görüşün ambulansı müsaitse size yönlendirir zaten doktorunuza da danışın 😇
Unlukacar Tontinimontin canım ambulans acil durum için örnek veriyorum hastanen çok uzaktır ,köy yeri ,yoğun kanaman vardır doğum başlanıştır vs ama onun dışında doğum için ambulans meşgul edilmez
Tontinimontin babysevgi yaaa 😔😔 şuan üzüldüm eşim olaki olmazsa diye düşünüyorum da kayınvalidemin arabası var ama sonuçta telaş yapabilir o süreçte
Tontinimontin Deletedmom54 ambulans ama pandemi hastanelerine götürmüyor mu ayy bilmiyorum yaa kafam çok karışık
Tontinimontin Unlukacar ama zaten doğum başlangıcı için söylüyorum yoksa tabiki meşgul edilmez zaten gelmezler de
Unlukacar Tontinimontin onu demek istemedim canım sancın başlayınca değil bazen evde doğum başlıyor ya o gibi durumlarda benim hastanem 17 km taksi ile gideceğiz
Nur5495 Tontinimontin zaten su veya nişan geldiğinde hemen doğum olmuyor sancılar gelse de açıklık bekleniyor, kanama gibi acil durumlarda olabilir ama onun dışında sanmıyorum
isimsizbebek Tontinimontin zaten genelde acil bir durum olmaz panik yapmayın. Merkezi bir yerdeyseniz ya da yakınsaniz hiç telaş etmeyin. Öyle fimlerdeki gibi olmuyor 😂😂😂 zaten su veya nişandan anlarsınız. Ben çati muayenesi olduğum ana kadar hiçbir şeyim yoktu.. muayeneden sonra eve geldim adet ağrısı gibi bir ağrı başladı geceye kadar arttı. Sonra Nişan ve su gelince hooop taksiye 😂
Tontinimontin isimsizbebek biz Ümraniye deyiz hastanedem koşuyolunda 😂 bazen 45 dk bazem 1 saat sürüyor ama o sıra emniyetten gideriz eşim de karşı da çalışıyor
Eceunverkanra isimsizbebek kacindi haftanizdaydiniz acaba? Yaa cati muayenesi sonrasi dogum basladi yazilarini gorunce korkuyorum benim pazartesi olacak 36+4’tte. Doktoruma sordum cati muayenesi dogumu tetikliyo diyolar dogru mu olur mu diye o da benim yaptigim cati muayenesi tetiklemez merak etme dedi doktoruma guveniyorum ama yine de erken ya dogum baslarsa diye korktum da ondan sormak istedim😥😅
Mrgrbt Öyle filmler de ki gibi ayy doguruyorum diyip hastaneye zor yetişmek diye bişey olmuyor keşke o kadar kısa sürse 🙄
isimsizbebek Eceunverkanra 39+0 di. Ben de bilmiyordum yani hiçbir şeyim yokken muayeneden sonra oldu ne olduysa 😂 belki herkeste farklıdır. Siz de normal doğum haftasına yaklaşmışsiniz. 37 . Hafta erken doğum değil normal zamanında doğum olarak kabul edilir 🥰
Eceunverkanra isimsizbebek Ya evet haklisiniz aslinda 37.haftanin icinde oluyor ama insan ister istemez korkuyo bi 38i gorse mi diye 😂 Hep erken dogum riskim vardi simdi 36.haftayı bitirmek bile inanilmaz bir seymis gibi geliyor. Saglikla gelsin butun bebekler insallah 🌸
Zehracelik Tontinimontin böyle bir dönemde ambulans hiç güvenli değil canım o ambulanslara covid hastası biniyor bir tanidiginizn arabasıyla yada taksiyle gitmemiş çok daha mantıklı
isimsizbebek Eceunverkanra ne güzel işte riske rağmen normal haftaya gelmişsiniz. Sağlıkla gelsin bebisiniz kolay doğumlar dilerim 🥰