Mervetekmn zeynepki açlık şekeri 135 mi .. tokluk şekeri 140ı geçmemeli. Diyabete git hemen çok zararlı bebeğe şeker. Diyet ve insülin desteği çok önemli ben diyet dıyabet takıplıyım
fndk_06 zeynepki açlık için 135 çok fazla ya kesinlikle diyetisyene git hatta başka bir doktora daha görün böyle durumlarda diyet uygulanıyor eğer fayda etmezse insüline geçiliyor 🙄
Mommy2b zeynepki “beslenmene dikkat et” de nasıl? Bunun eğitimini verecek kişiye deniyor zaten diyetisyen. Bence diyetisyene gidin aynı zamanda farklı bir doktora daha gitmeyi düşünün
Mmmerve123 zeynepki canım ne diyetisyeni? Direk dahiliyeye gitmen lazım önce. Benim 105 insilüne başlatıyor beni düşün .90 ı geçmemesi lazım En fazla 95 kabulüm demişti doktorum moralini bozma ama yüksek bayağı. Acilen dahiliyeye gözükmen gerekiyor. Geçmiş olsun
Eda_anne Benim 182 çıktı ve bugün diyetisyene gidicem hiç ihmal edilmemesi gereken bir konu ve canım çok sıkıldı diğer iki hamilleliğimde böyle bir şey yaşamadım ama bunda çıktı😔inşaallah bebekte bir problem olmaz korkuyorum