Ahh o gaz problemini ben de çok çektim, doktorum sütü laktozsuz süt tüketmemi, beyaz ekmeği kesip tam buğday ekmeği yememi söylemişti, bunların yaninda kuru kayısı ve kuru incir gibi şeyler de tüketmiştim, bir süre sonra rahatladim zaten dönemsel şeyler umarım sizinki de kısa zamanda geçer