12hamile Gokce_life öyle tabi ama bu seferde bi sorun mu var neden kusmuyorum diye düşünüyor insan 😂😂
Prenses_B_ Gokce_life anladım canım bende aynı 10 hafta ama suan bende hiç bulantı yok bende aksıne kız istiyorum ama bakalım rabbim gönlümüze göre versin 🙏🤲 burda okuyorum boyle baya seyler var kafası karısıyo insanın 😊😊
Gokce_life Prenses_B_ evet gerçekten çok şey yazılıyor😌 benim çok erken başladı 5. Hafta sonları, şuan sudan bile tiksiniyorum🥺
ADamla Gokce_life kesinlikle ben de çok düşündüm ama bünyeyle alakalı olduğuna emin oldum hayırlısı sağlıkla gelsin 😍
Bireylulmasali İki ablam da hiç mide bulantısı yaşamamış ikisinin de ikişer kızı var hatta bana şaşırıyorlar nasıl bu kadar bulantın olur diye bizde bulantı olmaz genetik diye konuşmuştuk 😄 bu arada benim cinsiyetim henüz belli değil ama bulantılar had safhada 🙄
TotN Gokce_life alakası var mı bilmiyorum ama başından beri sadece zaman zaman bulantım oldu ama hiç kusmadım erkek annesi olucam inşallah 😇😇
ipek-smr Benim kızım olacak maşallah bir kere bile kusmadım rahat bi hamileliğim oldu 32 haftadayız 💕