Hanımlar lutfen yardim .. betahcg değerim negatif 0 ile 1.2 değerleri arasında dolanıyor.negatif yani hamile degilim ama inanılmaz kasık agrim var 2 haftadır.en son adetten 5 gün önce 0.200 hcg cıktı.Bugun başka bi rahatsizligim icin doktora gittim ve bana 2 antibiyotik verdi.bende hamile degilim diye ictim.ama kasık agrisi hala var ve beni suphelendiriyor.
2 sorum olacak…
1.Antibiyotik kullanmaya devam edersem Allahın isi hamilelik cikarsa bebeğe zarar verirse neler olabilir.aldirmammi gerekir yada düşer mi? aklımda deli sorular.
2.Sizce 0.200 (adete 5 gün kala) hiç hamilelik ihtimali görüyormusunuz?