İlk girişte muayene oluyorsunuz ucretli sonra belirli aralıklarla doktor cagiriyor o gidislere para verilmiyor sonra belli buyukluge ulasınca ( problem yoksa ) ilac verebiliyor cunku bazen buyusun diye. En sonda catlatma ignesi veriyor. Kendiniz evde test alip yapın diyen biri olmus ama bu bakıs acisi doğru degil buyumuyorsa bi sorun varsa neden 1 ay kaybedesiniz bosuna. İlac kullanmayıp veya catlatma ignesi almayıp sadece takip yaptırmak ta sizin tercihiniz. Bu anlattigim surec benim sahit oldugum bir surec doktorlara hastanelere göre falan degisebilir