1235 Gebelikte ciğer yemek zararlı diye okudum internette yedim ve çok korkuyorum bu konuda bilgisi olan var mi
Snszasla 1235 kusmalarımın yoğun olduğu dönemde eşim yerken onun teklif etmesi ile bi minik parça bende yemiştim tabi çiğnediğimin hepsini bile tutamadım ama olsun yinede yemiş sayılırım birsey olmaz bence canım bidaha yeme
MiniKaya 1235 canm ben 10. Hftamda falan tükettim şükür bir sorun yaşamadm 31. Haftadaym ara ara tükettiğim oldu
aezgi 1235 abartıya kacmadan hersey yenir cğerde a vitamini cok fazla cok faydalı birsey canım zehir yemiyosun sonucta nolabilirki arada sırada kararında yemekten hicbirsey olmaz☺️
61Aysen 1235 leke yapiyo benm yengmde hamileykn dogramş oğlunun yüzünde kirmizi leke var baya belirgn büyük
1235 Snszasla ilk trimestrda zararlıymış zaten o zaman bende yiyemiyordum kokuyordu banada ..ben 2. Trimesterdayım bilemedim Allah’ın izniyle bişey olmaz inşallah
Betul61 Canm korkma benim arkadaşım hamilelikte ciğer çok istemiş canı nerdeyse bi kiloya yakın ciğer yedim bi oturuşta dedi bisey olmadı maşallah oğlu çok akıllı çok tatlı
1235 Betul61 evet benimde öyle bir tanıdğım var sürekli yiyordu birşey olmadı ama inşam yinede internette okuyunca tedirgin oluyor ben vicüt direncini artırdığı ve kan yapımını artırdığı için yedim internette bazen yanlış bildiler olabiliyor