Böyle bi tansiyon ölçmemiştim hiç anlamadım gitti
NagihanAfra normal 12,6 iyi bi tansıyon bende 15/8 falan oluyo yanı senın çok iyi
Buyuk 12 kucuk 4 sanirim
Bebislerimiz evet
NagihanAfra kucuk olan dusuk cnm tuzlu bisiler ye
Bebislerimiz ama bu seferde büyük cikar diye korktum simdi normale döndü biraz 11 6 oldu
NagihanAfra ayaklarını yukari kaldirmakta etki ediyor
Bebislerimiz
Evey öyle yaptım daha iyiyim basım dönüyordu