MehtapErol Kızlar Ankara Şehir Hastanesi’nde Necati Hoca ya randevu aldım ama 36 hafta ve sonrası yazıyor ya. O doktoru çok öven oldu şimdi beni muayene etmeyecek mı acaba çünkü 14 +2 yim
MehtapErol Asi123 Ya boşa gitmiş olurum o zaman bir saati öğleden sonra o saatte sıra da bitmiş olur en iyisi gitmemek o zaman :-( neyse teşekkür ederim